NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

lolla lolla

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ممكن لو حد حصل معاه حكايه ف المصيف مع حبيبته خطيبته مراته يحكيها او لو واحده مع حبيبها خطيبها جوزها
بجد حكاوى المصيف جميله قوى

• عجبني
  • أتفق
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: doctor_massage, PopmarlySady@, Ahmed medo 22 و 9 آخرين
ممكن لو حد حصل معاه حكايه ف المصيف مع حبيبته خطيبته مراته يحكيها او لو واحده مع حبيبها خطيبها جوزها
انتى حصل حاجه احكى انا سنجل مفيش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احكلنا نتي يالولا نتي وجوزك

كان صيف ٨٤ والدنيا كانت حر في الشتاء وإذ فجاه صوت من بعيد كان مغطي علي صوت الموج وتقلبات البحر وزجيره في وقت صافي كانت فيه اشعه الشمس راسمه علي خد البحر لؤلؤ .. فريسكااا ..

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: DarkHorse, 7mada_sexy_sexy, ALbrens و شخص آخر
انا نفسي اعيش مغامره حلوه الصيف الجاى

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: sarasalma577, asaad2024, الــــــعَــــــربــــــى و 6 آخرين

• بيضحكني
التفاعلات: lolla lolla
نكت اجنبيه ف المصيف

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى, lolla lolla, 💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋 و شخص آخر
كنا كاتبين كتابنا و خدنا داي يوز في الغردقة .. و قعدتها على حجري و قعدت أتحرش بيها ع الشط لغاية ما حد من الفندق جه و قالنا كده ما ينفعش

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: PopmarlySady@, kareeem@@@, lolla lolla و شخص آخر
كنت في اسكندريه و بتمشي علي الشط بليل لقيت عيل قاعد ب يفرش للبت و هما في دنيا تانيه ما رضيتش اقطع عليهم

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Anas868، lolla lolla و 💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋
امي اتاخدت في المصيف

• انا سخنت كده ليه
كنت في اسكندرية في الشط اللي تحت كوبري اسالي اسم الشط 007
و كنت شايف بنت مع اخوها الصغير و اهلهم برا و دخلت لعبت مع الواد و اختك مكنتش بتعرف تعوم كانت في سن ال19 معاها عوامة جت موجة اتقلب و العوامه بعدت عزلتها و اديتها العوامة عادي خالص و لقيت وحدة ست جاية تجري من برا اللي هيا امها باين عليها ست متحضرة اوي و البنت طلعت و بعدها رجعت مع مامتها و اتعرفو عليا و قالتلي خليك معاهم بصراحة فضلت معاهم لحد ما نزلتهم مرتين

• بيضحكني
التفاعلات: drsniper666 و lolla lolla
انا لسه مرحتش بيها مطيف بس وغد مني هنروح وعمالكو موضوع نار لاني هي عاوزه تلبس بكيني وانا عاوز انكها في الميه

• انا سخنت كده ليه
كنا كاتبين كتابنا و خدنا داي يوز في الغردقة .. و قعدتها على حجري و قعدت أتحرش بيها ع الشط لغاية ما حد من الفندق جه و قالنا كده ما ينفعش
يابختها وهو ماله

اتفق معك

اتشقطت وخطيبي معايا بس كان قاعد بره وانا واخواتي جوه 😂

• بيضحكني
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: drsniper666, ahlawy77, ℍ𝕌ℕ𝕋𝔼ℝ 𝔹𝕀𝕋ℂℍ𝕊 👑 و 4 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%